Протягом 04.02.2019-08.02.2019 року в гімназії проходив тиждень математики, фізики, інформатики та астрономії. Під час тижня вчителями були проведені різні заходи, а саме.
Урок-гра «Хто зверху», змагалися хлопці та дівчата 8-І класу. Перемога дісталась хлопцям, але дівчата все одно молодці (провела захід вчитель математики Новікова В.М.).
Міні лекторій «Цікава математика», готували учні 8-І класу та вчитель математики Новікова В.М.
«Учні Ми вивчаєм дріб звичайний, фантазуєм надзвичайно: куди погляд наш впаде – загадкове щось знайде». Під таким девізом пройшов урок математики в 5-Е класі. Тема уроку: «Звичайні дроби. Додавання та віднімання звичайних дробів». Мета: закріпити вивчений матеріал; вчити розв’язувати задачі на додавання та віднімання дробів з однаковими знаменниками; розвивати мислення, пам’ять, розширити кругозір; виховувати взаємодопомогу, інтерес до предмету. Провела вчитель математики Семененко Н.М.
Виконуючи різноманітні дослідження їх результати можна подати в декількох варіантах: презентація, доповідь, схеми, таблиця. А учні 9-Е класу вирішили на уроці інформатики, під керівництвом вчителя Маника С.С, спроектувати та створити комп'ютерні публікації, щоб представити власні результати самостійного дослідження.
Вивчаючи тему: «Розкладання многочленів на множники» учні 7-Е класу, разом із вчителем Маником С.С., дізналися про різні способи розкладання многочленів та поглибили свої знання з алгебри.
Урок математики в 5-І класі, під керівництвом Михайлець С.В., на тему «Мішані числа». Мета уроку: сформувати поняття мішаного числа, навчити записувати їх у вигляді суми цілої та дробової частини, виділяти з неправильного дробу цілу і дробову частину. Розвивати математичне мовлення. Під час уроку всі діти одержали оцінки, працювали індивідуально, колективно. Під час опитування було застосовано «Мозковий штурм». Діти були активні, хоча не у всіх все виходило. Багато проблем виникає у дітей під час ділення при виділені цілої частини. Урок пройшов цікаво і продуктивно.
Урок геометрії в 7-Ф класі на тему «Сума кутів трикутника», провела вчитель Михайлець С.В.. Використовуючи властивості рівності кутів при паралельних прямих та січній учні з легкістю довели теорему про суму кутів трикутника та застосовували її при розв’язуванні задач.
«Програмування навколо нас» під таким девізом пройшли уроки інформатики в 8-І та 8-Ф класах, під керівництвом вчителя Назаренко Д.В.. Тема уроку в 8-І класі: «Вивчаємо програмування: дивимось та навчаємось», учні переглянули навчальну презентацію та виконуючи вказівки вчителя створили дві програми «Математичний калькулятор» та «Кнопка втікачка». Тема уроку в 8-Ф класі: «Програмування в повсякденному використанні», переглянувши навчальну презентацію та виконуючи інструкції учні створили модель роботи «Світлофору для автомобілів» та поглибили свої знання з інформатики.
|