Пятница, 17.05.2024, 09:47
Вітаю Вас Гость | RSS

Ліцей №32 "Європейський" Полтавської міської ради

Календар
«  Декабрь 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Категорії розділу
Статистика

Онлайн всего: 5
Гостей: 5
Пользователей: 0

Головна » 2012 » Декабрь » 10 » "Родинне виховання: грані співпраці"
19:44
"Родинне виховання: грані співпраці"

Сучасна сім’я несе найбільшу відповідальність за виховання дитини. Саме вона має виконувати головне завдання – забезпечувати матеріальні та педагогічні умови для духовного, морального, інтелектуального та фізичного розвитку підростаючого покоління. Конституційним обов’язком батьків є утримання своїх дітей до повноліття.

Законом України «Про освіту» на батьків покладено відповідальність за фізичне здоров’я і психічний стан дітей, створення належних умов для розвитку їхніх природних здібностей. Від сім’ї починається шлях до пізнання світу, свого ставлення як особистості , шлях до шкільного навчання. І вже тоді життєвою дорогою дитину ведуть два розуми, два досвіди : сім’я і навчальний заклад .

Основними завданнями родинного виховання в школі є формування в учнів моральних якостей, естетичної культури, трудових навичок , патріотичних почуттів, готовності до захисту рідної землі.

Педагогічний колектив гімназії №32 м. Полтави головними завданнями в роботі з сім’єю визначає:

·        Пропагування педагогічних знань , що зумовлює підвищення рівня педагогічної грамотності батьків;

·        Організацію заходів, які допоможуть батькам набути умінь, необхідних для організації діяльності дитини вдома;

·        Впровадження форм роботи із сім’єю які сприятимуть гуманізації взаємовідносин, «педагоги – батьки».

Батьки і вчителі мають стати партнерами у творчому процесі виховання учнів. 


План
проведення педагогічної ради
Полтавської гімназії №32
«Родинне виховання: грані співпраці»

1.«Родинне виховання в системі роботи Полтавськоїгімназії №32».

Доповідь заступника директора з ВР Краснокутської О.Г.

2. «Взаємодія батьків учнів і педагогів у формуванні оптимально сприятливих умов виховання.

Виступ класовода 3 – В класу Костенко О.В.

3.Патріотичне виховання як один із напрямків родинного виховання.

Виступ класного керівника 6 – А класу Дінець О.О.

4. «Роль співпраці учнівського, батьківського колективу у формуванні всебічно – розвиненої особистості».

Виступ класного керівника 11 – Б класу Громеко Н.І.

5.Батьківські збори – невід’ємний аспект у реалізації виховних завдань класного колективу.

Виступ класного керівника 5 – А класу – Сушко Н.А.

6. «Стилі виховання в родині» соціально – педагогічне дослідження.

Виступ соціального педагога Олефір Г.В.


·  Система гуманізації взаємин «Педагоги – батьки» передбачає спільне вирішення навчальних та виховних питань . Найвищим її органом є загально – шкільна конференція, на якій присутні представники батьківських колективів усіх класів, представники учнівського самоврядування, педагоги.

·   Наступним етапом взаємодії педагогів та батьків є класні батьківські збори. Перелік питань, що виносяться на батьківські збори, передбачають обговорення проблем життя класного та батьківського колективів, взаємообмін думками, ідеями.

Пріоритетними питаннями на батьківських зборах є питання здорового способу життя, профілактика негативних явищ серед неповнолітніх.

· В гімназії розроблено Програму роботи педагогічного клубу для батьків «Родинна просвіта». Робота клубу для батьків забезпечує заняття чотирьох секцій, які відповідають віковим особливостям дітей: 1 – 4, 5 – 6, 7 – 8, 9 – 11 класи.

· У разі необхідності батьки можуть отримати допомогу соціального педагога або психолога. 

Категорія: Новини школи | Переглядів: 797 | Додав: kas | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]