Статистика
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0
|
Головна » 2018 » Май » 30
29.05.2018 року відбулося виїзне методичне засідання у місто Переяслав-Хмельницький вчителів Полтавської гімназії №32. Під час подорожі педагоги ознайомилися з історичними сторінками міста: експозиціями меморіального музею Г.С. Сковороди; пам’ятними місцями і ахітектурою міста; відвідали Успенський собор та Михайлівську церкву, тощо. Але головною подією, що залишила незабутні враження в серцях викладачів стала екскурсія до музею під відкритим небом у Переяславі-Хмельницькому, де на величезній території (понад 20 гектарів) зібрані етнографічні експонати українських хат, церков, предметів побуту різних епох. Також, музей під відкритим небом відомий величезною кількістю тематичних музеїв з історії України, серед яких педагоги мали змогу відвідати «Музей сухопутного транспорту» та «Музей обрядів і звичаїв». Цікаву інформацію, яку отримали екскурсанти під час подорожі, буде використано на виховних годинах й навчальних заняттях з краєзнавства та історії. З незабутніми емоціями та теплими спогадами вчителі гімназії підуть на літній відпочинок.
...
Читать дальше »
|
«Канікули! Канікули! — співає все навколо. Канікули, канікули, канікули у школі!»
Яка це прекрасна і дивовижна пора – пора канікул, відпочинку, знайомств, улюблених забав, незабутніх вражень, цікавих екскурсій і походів. Цього року пришкільний табір «Світанок» з денним перебуванням при Полтавській гімназії № 32 запрошує у веселкову країну 82 школярі. Пріоритетними напрямками роботи табору є відпочинок, загартування, виховання і розвиток дітей. Вся робота табору спрямована на те, щоб школярі змогли найповніше розкрити свої здібності, таланти, добре відпочити, знайти нових друзів, а також вдосконалити навички володіння англійською мовою у мовному таборі «Discovery». Музичні вітання вихованцям подарували учасники ансамблю гітаристів під керівництвом О.І. Опошняна Полтавської міської школи мистецтв «Малої академії мистецтв» імені Раїси Кириченко у перший день роботи табору.
...
Читать дальше »
|
|
|